måndag 30 januari 2012

Majas utmaning Januari och en vinst!

Maja, jag vet inte om detta kvalar in i din utmaning?
Jag har sällan problemet att jag inte vet vad jag ska sy, men detta är ändå ett projekt, som visserligen pågått ett tag, som är taget ur en gammal tidning från 2008. (Nr 2/08)


KM hittade en bild i denna som han gillade.
Det tog lång tid innan jag startade, men förra sommaren kom jag igång och nu är jag drygt halvvägs.
Mitt semesterprojekt.


Innan min skidsemester hade jag den stora glädjen att vinna i en utlottning hos Anne-Marlene. En fin bok som i svenska kviltvärlden är mycket i ropet just nu. Har bara hunnit bläddra igenom den snabbt, men här kan det nog bli ett och annat projekt framöver?


Ha en bra dag i solen!

Malin

1 kommentar:

  1. Hej Malin!
    Jag vet inte heller om detta kvalar in på min utmaning, men varför inte???
    Marianne var bussig nog att tillåta mina "snedsteg" i hennes utmaning i höstas och hellre "fri än fälla". Du syr ju och inspirationen är hämtad från en tidning!
    Kör på nu!!!
    Kram

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar, jag blir lika glad för alla!
/ Malin