lördag 4 februari 2012

Brännsy sa Bill, Sybänn sa Bull

Eller egentligen var det Anette som sa "brännsy", då får jag vara Bull och säga "sybränn".

Hur som helst så fick jag en timme till att "brännsy" idag. Känns skönt!!

Resultatet ses här:

Skulle önska mig en timme eller två till i morgon. Vi får se hur det går med det.


Kallt och vackert med ett lagom snötäcke har vi idag. Har varit ute med barnen och skottat och lekt i snön. Härligt! Önskar bara att jag kommit ut på lite längdskidor också.

Tänkte visa mitt semesterprojekt i sin helhet.




Riktigt fula tyger är det, men som en helhet så blir det ganska bra ändå. Ska sy nästan lika många block till innan jag kan sy ihop den.


Ha en skön dag i vinterkylan!
Malin

4 kommentarer:

  1. Brännsy är vedertaget!!!
    Snygga projekt båda två!!!
    Gillar ju det övre lite extra som du förstår!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Den övre quilten har jag också i tankarna. De är snygga båda två. Gillar ordet brännsy.

    SvaraRadera
  3. Snygga projekt du har på gång!!
    Kram Lizzan

    SvaraRadera
  4. Härliga projekt, både karamellen och den orangea, en färg jag gillar mer och mer! Kramar Ullis

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar, jag blir lika glad för alla!
/ Malin