söndag 10 mars 2013

TACK, tak, takk, thanks, gracias!

Tack alla som besökt mig, och tack alla som deltagit i min utlottning!
Aldrig kunde jag tro att så många skulle delta och hitta mig!
Och att lila skulle vara så populärt?

Jag har sparat en liten hög till mig själv.
Men den kommer nog ligga ett tag, för nu vill jag använda andra färger!!

Hur gick utlottningen!
Jag räknade till 79 lotter och lät random.org hjälpa mig med lottdragningen:


Och nummer 25 på lotten hade :


Grattis Bibbi!!
Svara på mitt mail så kommer min lilla lila tyghög till dig!

Några kvällar denna vecka har jag skurit scraps på längden och tvären, det finns mera att skära och scraps är ju så roligt!
Har flera scraps-projekt pågående, detta är det senaste:

Det blev visst lite lila här också..
Mönstret hittar ni hos Badskirt

Nästa projekt startas nog också snart..

Men jag har en son som väntar på sitt täcke som redan är påbörjat, så mamma kanske får ta sig i kragen även om inspirationen för detta inte är på topp just nu..

Han fyllde för övrigt 9 år förra söndagen. Då var lillasyster sjuk, så idag har vi arrangerat TVÅ kalas, ikväll blir det nog tidig sänggång även för mamman i huset.

Ha en bra vecka!!

Malin

5 kommentarer:

  1. Grattis till Bibbi!
    och
    Grattis till dig!!!
    Kul att så många ville vara med och ha chansen att vinna!
    Så nu är det dax att jobba i höstfärger;-)
    Det blir nog både bra och snyggt!
    kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Hej! Grattis till vinnaren! Och tack för en fin tävling!
    Önskar dig en fin kommande vecka!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  3. grattis till vinnaren av det fina lila tyget...Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  4. Det är gulligt av Dig att lotta ut tyger, tycker jag. Vill gratulera Bibbi som hade turen på sin sida!

    Dollandesign

    SvaraRadera
  5. Tack snälla Malin, för de härliga tygerna och tråden som kom med posten idag! Så många jättefina tyger du skickade!! Nu är det bara för mig att göra nåt snyggt av dessa tyger! Det ska väl gå det med!
    Ha det gott och STORT TACK än en gång!
    Kram
    Bibbi

    SvaraRadera

Hej!
Tack för att du tar dig tid att lämna en kommentar, jag blir lika glad för alla!
/ Malin